Tuesday, March 29, 2011

collection of thoughts

1. Imi place sa vad cum doi oameni sunt conectati printr-o legatura spirituala si psihica iesita din comun.

2. E frumos ca pot sa imi imaginez cum fiecare om ar putea avea o legatura spirituala iesita din comun cu Creatorul Sau, in cele din urma, toti ne dorim sa avem parte de ceva supernatural in viata noastra.

3. Ascult prea multa muzica trista in ultima vreme. Agnes Obel - Riverside e doar o idee stralucita.She's so talented!!

4. Totusi Sigur Ros - Njosnavelin ramane printre piesele mele preferate.

5. Ma duc la culcare cu hotararea ca orice gand trebuie sa il fac rob ascultare de Cristos. 2 Corinteni 10:5

6. Cunosc prea multi oameni care joaca teatru si care considera ca sunt maturi, dar de fapt au inima de copil si un psihic capabil sa ascunda acest lucru.
Fii cine esti, si inceteaza sa te minti singur crezand ca te-ai maturizat. Cresti odata cu tiparul dupa care ai fost creat.Nu poti incapea in acel tipar daca te crezi prea matur,  acel tipar este prea mic pentru tine.
Esti un copil la inima? Continua sa fii asa, si nu cauta sa te integrezi.
Stai afara din multime daca asta ti-e menirea.

7.Am o muzica enigmatica si misterioasa in minte, care dispare de cele mai multe ori cand caut sa ii dezvalui misterul si incerc sa o pun pe note.

8. M-am indragostit de Islanda.
cum sa nu te indragostesti de un asemenea loc?
pot sa ma mut aici?
 
si sa ma plimb dimineata pe aici?
9. Inainte sa merg la culcare, vreau sa precizez faptul ca ori de cate ori imi las gandurile pe blog ma simt mai intregita si simt ca imi indeplinesc o parte din menire.Deci, multumesc ca iei parte la indeplinirea menirii mele.

10. Ramai in Dumnezeu si El va ramanea in tine, deoarece El este marea valoare care se afla in tine.De alta valoare la fel de glorioasa nu vei avea parte niciodata.


                                                              peace & love
                                                                     e.r.

1 comment:

  1. imi place ca sunt lucruri pe care tu le-ai trait, le-ai experimentat in relatia cu Dumnezeu ori ceilalti si nu vorbesti " din carti".
    Era un pastor care intreba: cum ai vrea sa fie o persoana: booksmart (tocilar) sau streetsmart ( descurcaret, dar care si stie carte)? Tu faci parte din a 2-a cataegorie

    ReplyDelete