Wednesday, April 6, 2011

true gold fears no fire

Tot ce scriu pe blog sunt ganduri,meditatii,experiente care le invat pe pielea mea, nicidecum nu ma hotaresc sa scriu ceva pe blog doar ca sa ma aflu in treaba.
Cand scriu, simt ca las o parte din mine aici, pentru tine, prin urmare sper ca te delectezi cu gandurile/meditatiile mele.
Daca nu am inspiratia necesara,degeaba as scrie.Nu pot planta nimic,deoarece nu am nicio samanta de pus in pamant.Nici nu stii de cate ori am inceput sa scriu un subiect,iar apoi l-am sters pentru ca nu aveam inspiratia necesara venita de sus,sau din multimea gandurilor mele.

Imi reciteam jurnalul acum si am observat ca am notat de ceva vreme anumite scopuri de atins [inca ma asteapta munca grea]:
  • Dumnezeu sa fie glorificat prin tine
  • ti-a fost oferita o haina alba, prin urmare bucura-te de ea.
  • oamenii sa vada in tine o frantura din cer/iubeste oamenii
  • lupta pentru adevar si blandete
  • creeaza : arta,muzica; dezvolta-ti imaginatia care deja este supradezvoltata [Thank God people can't hear what i'm thinking]
  • bucura-te de arta!
Deocamdata ma straduiesc cu anumite puncte, care sunt legate de niste situatii curente.E ceva nou pentru mine, si nu stiu cum sa fac fata.
Citeam azi din intamplare pe un site un citat chinezesc: "Aurul veritabil nu se teme de foc".
Nu mai trebuie adaugat nimic.Nu stiu daca iti suna tie sau nu, dar mie cu siguranta mi se potriveste.

"Cand se toceste fierul, si ramane neascutit, trebuie sa-ti indoiesti puterile, de aceea la izbanda ajungi prin intelepciune". Eclesiastul 10:10

Gata, inspiratia a luat sfarsit.Inchei aici rapid!

                       who would have thought that a lamb could rescue the souls of men?


                                                              Love always.
                                                                     e.r.

Ps: Sons & Daughters - Come To Save Us  - great song!

No comments:

Post a Comment