Sunday, March 13, 2011

i need art





Da, recunosc! De doua saptamani nu am mai cantat la violoncel, pentru ca nu am avut timp si dispozitia necesara. De cand m-am angajat nu mai fac decat drumul pana la servici si inapoi, si stau noptile sa invat pentru noul loc de munca. E aiurea!!
Pentru mine, ca artist in devenire e un adevarat chin, sa stau toata ziua sa imi ocup mintea cu alte lucruri decat arta, muzica... Mi-e dor sa dau frau liber imaginatiei si sa las creativitatea sa isi faca treaba.Sa ii ofer mediul potrivit sa creasca si sa se dezvolte.
Ieri imi imaginam ca am melodii invizible in minte, si doar trebuie sa le prind frecventa. Iar acum, mintea mi-e ocupata cu alte lucruri neimportante si nu mai prind acea frecventa speciala.
E exceptional sa faci ceea ce ti-e menit sa faci, si daca stii care e chemarea ta, si te afli intr-un alt loc, facand altceva, intoarce-te repede si fugi cat te tin picioarele.Nu aceea e chemarea ta!
Nu suport sa vad oameni care ar face orice pentru bani, chiar greseala de a nu-si urma chemarea.

                                                                 pictura de Sabina Pautza Pieslak

Acum cateva zile am scris in jurnal urmatoarea afirmatie:
Stam si nu facem nimic in favoarea artei sau in favoarea celeilalte lumi despre care stim asa putine.Am putea imbina arta cu lumea enigmatica in care vom pasi odata.

Apropo, saptamana trecuta a avut loc un festival de compozitii scrise de femeile compozitoare din Romania, si am avut onoarea ca cvartetul  Varadinum sa cante doua compozitii scrise de mine.
Deci, a fost un sentiment nemaintalnit! Ma topeam pe scaun, si mi-a dat de gandit.Mi-am dat seama ca eu nu ma rezum doar la atat. Inauntrul meu este mult mai mult decat niste cvartete simple si acesta e doar inceputul.
Cum a spus prezentatorul concertului, "ieri s-a nascut si azi i se canta deja compozitiile". haha.


Enhance your creativity and follow your dreams!

Tchaikovsky Violin Concerto in D major.

                                                           Love.Love.Love.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. bahaha. I think I need art more than art needs me.I need to satisfy my creativity. :)

    ReplyDelete