Thursday, March 3, 2011

He giveth more grace

Just a short update.

 Am revenit dupa ceva vreme cu ultimele noutati, ganduri, ultimele binecuvantari de care am avut parte.
Dumnezeu a stiut cum sa ma faca sa ma trezesc din "secaciunea seaca" in care zaceam in ultima vreme printr-o binecuvantare. In general, Dumnezeu trezeste oamenii prin incercari, [da, Dumnezeu nu lucreaza intotdeauna dupa un tipar] dar a ales ca pe mine sa ma trezeasca printr-o binecuvantare.
So, saptamana asta I got hired [nu dau detalii] dar am fost extrem de uimita si de recunoscatoare,desi nu ma puteam bucura foarte mult, din cauza ca intr-un fel nu puteam accepta binecuvantarea, fiind constienta de faptul ca nu o merit, dar asta e harul Sau cel mare. Dar acum, nu pot decat sa fiu multumitoare, si sa imi port cu sarguinciozitate responsabilitatea pe care o am.

Azi, sunt recunoscatoare pentru faptul ca am avut ocazia sa imi pastrez calmul chiar daca din motive absurde si banale puteam sa imi pierd cumpatul.
Sarcina mea, [desi ar trebui sa se manifeste natural] este sa port o frantura din cer cu mine tot timpul, si oamenii sa vada asta.

Am inceput sa fiu deranjata in ultima vreme de cuvantul "noroc", si am inceput sa le spun oamenilor, ca nu exista noroc, exista doar binecuvantare.
Faptul ca faci urarea "Good luck" nu va avea niciun efect, dar daca ceri binecuvantarea Lui Dumnezeu peste o persoana, va avea efect in functie de dorinta Sa.

Iar legat de binecuvantarea de care ai parte la sfarsitul unei incercari [frustrari] prin care ai trecut, te indemn sa nu te uiti doar tinta la binecuvantare ca la rasplata suprema, de care ai parte.
In primul rand uite-te la lucrurile pe care le inveti, si antrenamentul de care ai parte in timpul incercarii [frustrarii] tale.
Moise ne da un exemplu in Evrei 11:24-26 spunand ca ocara Lui Cristos are o bogatie mai mare cand ai ochii atintiti spre rasplata.
Multi crestini nu isi focalizeaza atentia decat spre rasplata, si uita sa se mai bucure de drumul spre rasplata, care desi nu e neted si nu e o cale usoara, aduce multe beneficii, cum ar fi experienta, izbanda asupra incercarilor etc.
Bucura-te de drumul spre rasplata!

"Iata ca te-am sapat pe mainile Mele, si zidurile tale sunt totdeauna inaintea ochilor Mei" Isaia 49:16

 ~ Bloom as often as you can ~ 
  
                                                              Love.Love.Love.


                                                    this is beautiful. i promise.

1 comment:

  1. ahh, apropouri... Unii oameni mai si glumesc cand spun unele lucruri, deci trebuie sa faci deosebirea dintre gluma si " negluma " :)).

    ReplyDelete