Wednesday, March 23, 2011

let your heart grow.

M-am bucurat sa am parte de un somn binemeritat azi dupa-amiaza, dupa atatea nopti in care am dormit prea putin ca sa am parte de odihna.
Cand m-am trezit,aveam o idee de linie melodica, care apropo am uitat-o imediat [daca nu apuc sa scriu acea linie melodica, o consider pierduta.nu se mai intoarce].
Dar mi s-a facut dor de muzica irish sau celtica,si vreau sa impartasesc cu tine o piesa de la Celtic Woman - The Ashoken Farewell

Aveam  zilele astea un gand special pe inima,acesta find despre atitudinea cu care incepi ziua in fiecare dimineata.
Aud deseori ca oamenii cauta fericirea, si isi imagineaza ca vor fi mai fericiti atunci cand se va intampla o anumita schimbare sau un eveniment major in viata lor.
Inceteaza sa speri ca vei avea parte de fericire sau de o alta atitudine cand va avea loc un anumit eveniment in viata ta.Da, devii mai entuziast, ai mai multa pofta de viata, dar nu dureaza mult.Iar apoi ajungi la starea initiala de plictiseala.

Cred ca cel mai mult e vorba de atitudinea ta.De cum alegi sa iti lasi inima sa creasca [metaforic vorbind]. 
Dumnezeu este cu tine, deci alege sa iti ancorezi inima ta de inima Sa in fiecare zi.
Viata e prea scurta ca sa te plictisesti de ea, si sa ai o atitudine de liniste nepasatoare cu privire la cele/cei din jur.

Deci te indemn sa iti faci viata frumoasa, deoarece nu depinde de nimeni cat de frumoasa e viata.Fericirea ta sa nu depinda de oameni,fericirea ta sa depinda de Dumnezeu.

Fii recunoscator in fiecare dimineata ca Dumnezeu, Stapanul Universului care conduce galaxii intregi, popoare intregi, ingerii si tot cerul, isi face timp sa stea de vorba cu tine, si sa fie atent la inima ta.

                                                  Let your heart grow.

Until next post...

             Christ be lifted high!


No comments:

Post a Comment