Monday, April 11, 2011

how can you turn into something that you're not ?

In ultima vreme, petrec timp facand ceva ce nu mi-e menit, imi petrec timpul intr-un mediu nu prea propice pentru mine [asta spun acum, hai sa treaca o vreme sa vad cum imi schimb parerea] si interactionez cu oameni de toate felurile.
In concluzie mi-am dat seama ca incep sa ma schimb in ceva ce nu credeam ca pot fi.
Am inceput sa imi pierd veselia si energia, si nu mai reactionez la fel ca acum ceva vreme, cand eram plina de energie, de optimism, de entuziasm, si lista poate continua.
Ugh, urasc in ce ma transform..."o secaciune seaca" care abia mai zambeste, care nu mai rade de una singura, si care nu mai canta pe oriunde vrea.
Nu vreau sa ma transform in ceva ce nu sunt, si nu vreau sa imi pierd veselia si entuziasmul pe care il mai am pe acolo pe undeva...
Deocamdata nu am o solutie potrivita, dar cred ca o idee buna ar fi sa imi creez eu mediul care il doresc, si de care am nevoie ca sa imi pastrez buna dispozitie.
Sa ma adaptez in functie de situatie, si sa ma uit la partea buna a lucrurilor.
Ma gandesc la degetul Lui Dumnezeu care apasa asupra mea,si care doreste sa ma modeleze dupa cum doreste inima Sa.
Intre noi fie vorba, am incercat sa scap de mediul toxic in care imi petrec majoritatea timpului, dar nu prea mi-a iesit, asa ca trebuie sa ma conformez planului Sau de a ma modela si de a imi arata exemple vii cum nu trebuie sa devin/fiu.
   Cineva mi-a spus zilele astea...   

Imagineaza-ti ca vorbesti cu acea Eli de peste 10,20 de ani, care deja a trecut prin ceea ce treci tu acum, si incurajeaza-te uitandu-te la ceea ce a devenit ea.Uite-te la ea cum a fost si continua sa fie modelata de degetul Lui Dumnezeu, dupa bunul Sau plac.

Asa ca si experienta aceasta o includ in categoria Harul Sau cel mare deoarece doar El stie cum ma voi schimba dupa aceasta experienta, si cum ma voi modela dupa inima Sa.
Sunt recunoscatoare ca El imi patrunde fiinta cu prezenta Sa, si chiar daca se intampla sa nu Ii simt prezenta, credinta mea nu este zidita doar pe simturi.
El mi-a promis ca e cu mine, eu aleg sa fiu cu El, iar prezenta Sa e incontestabila!
Iata ca  te-am sapat pe mainile Mele, si zidurile tale sunt intotdeauna inaintea ochilor Mei! Isaia 49:16

much love - e.

No comments:

Post a Comment