Monday, February 7, 2011

"si viata mea vede Lumina" Iov 33:28

Da,stiu ca nu am scris de mai mult de o luna.Cred ca cel mai mult s-a datorat lipsei mele e interes pentru a mai scrie in jurnal sau pe blog dar si datorita lipsei de inspiratie.
Pentru a avea inspiratie trebuie sa fac un anumit efort,adica sa las gandurile sa imi patrunda mintea in totalitate si sa dau frau liber imaginatiei care, daca este calauzita de Duhul Sfant va da nastere unor ganduri care in primul rand sunt constructive pentru mine,si daca aleg sa le impartasesc,de cele mai multe ori sunt constructive si pentru ceilalti.

"Veti scoate apa cu bucurie din izvoarele mantuirii"   Isaia 12:3
                                                               

Cati dintre noi nu au gustat din izvorul fericirii si al intelepciunii ?
Si cati dintre noi continua sa isi stampere setea din acest izvor?

Dumnezeul tau sa nu fie un Dumnezeu de buzunar pe care Il scoti cand ai nevoie de El,iar cand nu mai ai loc sau timp pentru El sa il bagi la loc.[asta imi suna mie]
Dumnezeu sa locuiasca in Tine in toata plinatatea Sa,si TU sa traiesti in El.Atunci vei cunoaste adevaratul izvor al fericirii.

"Dar pentru voi,care va temeti de Numele Meu,va rasari Soarele neprihanirii" Maleahi 4:2a
                                                               
"Daca poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri,se va ruga,si va cauta Fata Mea,si se va abate de la caile lui rele,il voi asculta din ceruri,ii voi ierta pacatul,si-i voi tamadui tara."2 Cronici 7:14
                                                              



Si acum nu voi spune Domnul sa fie cu tine,cum aud de obicei,ci voi spune ca tu sa fii cu Domnul,pentru ca El este cu tine.
 "Domnul este cu voi cand sunteti cu El;daca-L cautati,Il veti gasi; iar daca-L parasiti si El va va parasi." 2 Cronici 15: 2b  
                                                              

Born again - Daca poporul meu 


 

No comments:

Post a Comment