Monday, January 3, 2011

Art is a collaboration between God and the artist.

Ma  gandeam zilele astea la ce conditii trebuie sa implinesti ca sa poti fii considerat un artist in adevaratul sens al cuvantului.
Ei bine,m-am gandit la cateva calificari care ar trebui sa le indeplineasca un artist.
In primul rand trbeuie sa ai potential si talent.Fara asta nu se poate.Dar mai este un lucru fara de care nu se poate sa fii considerat artist.
Munca.Munca.Munca.
Fara talent si munca nu se poate.
Iar pentru a munci iti trebuie motivatie,vointa,capabilitate,sacrificiu.
Cat sacrificiu am facut eu in favoarea artei?
Probabil prea putin  efort si sacrificiu ca sa pot fi considerata o artista in adevaratul sens al cuvantului.
Trebuie sa imi pun prioritatile in ordine si sa imi gestionez mai bine timpul in favoarea artei.
Arta este ceva ce nu poate fi exprimat in cuvinte.E atat de profunda incat nimeni nu o poate intelege cu adevarat.


E ceva necuprins la care toti aspiram.


 Sir Edward Elgar - Cello concerto played by Jacqueline du Pre
 Jacqueline du Pre e una din persoanele care a facut sacrificii considerabile de dragul artei.Ar trebui sa ii cititi biografia.


                         Love always.
                             e.r. 

No comments:

Post a Comment