Wednesday, February 16, 2011

We are far too easily satisfied with less than Christ.

Piesa "Wedding dress" a fost scrisa de Derek Webb, un cantaret american de muzica conteporana crestina.Mi-a placut de cand am ascultat-o prima oara, acum cativa ani,si de atunci nu ma mai satur de ea.
E inspirata din Ezechiel 16 si se refera la Biserica Lui Cristos ca la o mireasa.Mai bine zis e un dialog intre Cristos,care si-a ales mireasa si Biserica Lui Cristos [mireasa].
Cu alte cuvinte, ne arata cum ar trebui sa tratam aceasta relatie.
De multe ori parca Biserica se vinde unei religii sau unei organizatii,si ajungem sa ne batem capul cu lucruri care sunt trecatoare.
Imi plac versurile, ca sunt alese pe spranceana si desi pot trezi comentarii deoarece cuvantul "whore" folosit aici, are acelasi inteles ca cel folosit in Ezechiel 16, unde se refera la Ierusalimul asemanat cu o curva.Cu totii am fost curve [metaforic vorbind] si am avut nevoie de curatirea Lui Cristos si de sfintirea Sa.
Ne multumim cu lucrurile lipsite de valoare si uitam sa ne indreptam atentia spre Cristos,Cel care ne-a rascumparat din pacat.

If you could love me as a wife
and for my wedding gift, your life
Should that be all I'd ever need
or is there more I'm looking for

and should I read between the lines
and look for blessings in disguise
To make me handsome, rich, and wise
Is that really what you want

I am a whore I do confess
But I put you on just like a wedding dress
and I run down the aisle
and I run down the aisle
I'm a prodigal with no way home
but I put you on just like a ring of gold
and I run down the aisle to you

So could you love this bastard child
Though I don't trust you to provide
With one hand in a pot of gold
and with the other in your side

I am so easily satisfied
by the call of lovers so less wild
That I would take a little cash
Over your very flesh and blood

Because money cannot buy
a husband's jealous eye
When you have knowingly deceived his wife


 Imi plac in special versurile refrenului: I put you on just like a wedding dress.

Imbraca-te cu Cristos in fiecare zi.
           Love.Love.Love
                    e.r.

No comments:

Post a Comment