Saturday, November 5, 2011

faithful hearts

A venit momentul sa mai fac un pas in fata, sa dau din nou un "update" la inima.
A venit vremea sa realizez faptul ca sunt atat de egoista, deoarece pun nevoile mele mai presus de nevoile celorlalti sau, si mai important, mai presus de glorificarea Tatalui.

Observ rugaciunile mele si rugaciunile celor din jurul meu, si imi dau seama ca am uitat sa Il punem pe Dumnezeu pe primul loc, si ca cea mai mare parte din rugaciune este alcatuita din dorintele noastre sau din voia noastra. Nu vreau sa devin extremista dar vreau sa atrag atentia acestui aspect. 

 Daca scopul vietii noastre trebuie sa fie glorificarea Trinitatii, atunci de ce mai cautam folosul nostru? 
"Doamne, Tu esti Dumnezeul meu; pe Tine Te voi inalta! Laud Numele Tau, caci ai facut lucruri minunate; planurile Tale facute mai dinainte s-au implinit cu credinciosie." Isaia 25:1
 Dumnezeu a alcatuit planul vietii tale, inainte sa fi existat lumea. Daca ceva nu merge cum doresti tu, inseamna ca planul Lui Dumnezeu e altul, si daca Dumnezeu iti inchide usile pe care tu le vrei deschise, inseamna ca El va deschide usile potrivite pentru tine, la momentul potrivit. 
Tatal stie ce este mai bine pentru tine.

"Domnul este cu tine, viteazule." Jud 6:12


                                                                   Love.Love.Love.
                                                                  E.R.

 

No comments:

Post a Comment