Tuesday, November 29, 2011

facing your giants

  E ok daca, nu stiu inca raspunsul la rugaciunile mele, si sunt pe "waiting mode".
  E ok daca, ma lupt si nu reusesc sa schimb oamenii de langa mine sau circumstantele. 
Eu nu pot aduce neaparat o schimbare, dar pot propovadui Adevarul, si imi pot indeplini menirea de a fi omul pacii si al dragostei.
"Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau, care te iau de mana dreapta si-ti zic: Nu te teme de nimic, Eu iti vin in ajutor!" Isaia 41:13
 E ok daca, ma lupt cu mine, si incerc sa inving uriasul respingator si oribil din mine.
Si, e ok daca, se intampla uneori sa nu izbutesc in lupta. Ideea e ca am incercat.

  E ok daca, nu am reusit dupa asteptarile oamenilor, si e ok daca oamenii au asteptari care trebuiesc implinite de mine, dar nu vreau sa o fac.
[in ultimul paragraf, se simte o tenta de egoism, dar e ok.]

  E exceptional cand planurile mele se fac praf, asta ca sa invat sa imi indrept privirea de la superficialitatea mea, catre Iscusinta Lui Dumnezeu. 
"Legamantul Meu cu el era un legamant de viata si de pace. I l-am dat ca sa se teama de Mine; si el s-a temut de Mine, a tremurat de Numele Meu."  Maleahi 2:5


  Deci, ce nu poate sa iti placa la viata? Nu poti sa nu o iubesti. :)
still searching?

Agnus Dei - A Mass For Peace by Karl Jenkins  - tocmai am descoperit lucrarea aceasta, de o frumusete inegalabila. Asta m-a determinat sa iau o pauza de la muzica contemporana pentru o vreme; pur si simplu mi-am obosit urechile cu tiparele muzicii contemporane.


Benedictus - A Mass For Peace by Karl Jenkins  - Asadar in urmatoarea perioada ma voi delecta doar cu muzica clasica.

  "Vie imparatia Ta, faca-se voia Ta"

                                                                     Love.Love.Love.
                                                                                me.
i need spring.










1 comment: