Friday, March 30, 2012

Everyday wonders

Am un Dumnezeu prea Inalt, El e Ziditorul cerului si al pamantului.
" Vrednic esti Doamne si Dumnezeul nostru, sa primesti slava, cinstea si puterea, caci Tu ai facut toate lucrurile, si prin voia Ta stau in fiinta si au fost facute." Apocalipsa 4:11

Un Dumnezeu care dirijeaza toate lucrurile, intreg Universul;
Un Dumnezeu care nu uita sa ma trezeasca in fiecare dimineata, si in fiecare dimineata imi umple plamanii cu aer proaspat, si ma inunda cu creativitatea Sa divina, cereasca...
Am un Dumnezeu care nu oboseste iertand, un Dumnezeu care ma primeste, cand fara nerusinare, dau buzna pe usa Lui, si in nesabuinta mea, caut ajutor.
Dumnezeul meu e Unul care poate rasturna situatiile. Poate transforma deciziile mele proaste in lectii sau chiar binecuvantari.
 "Asa vorbeste Domnul, Rascumparatorul tau, Sfantul lui Israel: Eu, Domnul, Dumnezeul tau, te invat ce este de folos, si te calauzesc pe calea pe care trebuie sa mergi! Oh! De ai fi luat aminte la poruncile Mele, atunci pacea ta ar fi fost ca un rau, si fericirea ta ca valurile marii." Isaia 48:17,18

Chemam peste noi, numele Tau, Dumnezeule...

You are so beautiful - Brian & Jenn Johnson

No comments:

Post a Comment