Thursday, May 26, 2011

i breathe music

 Stiu ca nu am mai apucat sa scriu de ceva vreme. Imi cer iertare.
Nu mai am timp nici sa gandesc si imaginatia se usuca pe zi ce trece.
Asa ca, incerc pe cat posibil sa ma bucur de muzica buna.
Imi pun playlistul pe shuffle si ma bucur sa redescopar muzica veche, care ma binedispune.

                                             seriously now. i miss being spontaneous.

Am mai povestit acum ceva vreme despre chemarea fiecarui om si vreau sa mai aduc in discutie cateva elemente la care m-am gandit azi.
In fiecare zi vad oameni facand ceva ce nu le e menit, scuza lor fiind aceea ca trebuie sa duca un trai decent, si ca daca ar implini menirea pe care o au, nu ar avea acelasi beneficii.
Cred ca Dumnezeu s-a gandit deja la asta, si cred ca El a facut imposibilul, posibil!
Daca Dumnezeu s-a gandit sa te cheme intr-un domeniu in care este posibil sa nu iti poti asigura toate cele necesare, nu te ingrijora! Sunt sigura ca  El s-a gandit ca prin acea chemare sa si supravietuiesti si sa nu duci lipsa de nimic. 
Sunt mai mult ca sigura ca vei fi cel mai implinit din punct de vedere spiritual si emotional. Si cred ca asta conteaza mai mult decat domeniul material; caci toate vor arde cu trosnet...
Asa ca mai gandeste-te ce alegi intre implinirea chemarii tale [implinirea scopului Lui Dumnezeu cu privire la viata ta] sau implinirea materiala. Dumnezeu se va ingriji de tine. 
Ti s-a dat mult, ti se va cere mult. Nu-ti ingropa talantul!


Visul inseamna mai mult decat iti poti imagina si descoperirea scopului si misiunii tale in viata reprezinta o realizare uimitoare.
 

Tocmai am creat un mic playlist care vreau sa il impartasesc cu tine. enjoy!

       

                                                                .i need a break.

                                                                Love.Love.Love.
                                                                           e.r.
http://www.ted.com/talks/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html  -  genius!!
Sergei Rachmaninoff - Rhapsody on a Theme of Paganini  -  this is beautiful. i promise.



No comments:

Post a Comment