Monday, November 1, 2010

another beginning

Azi,sunt recunoscatoare ca soarele straluceste frumos afara,si straluceste si in inima mea.Imi incalzeste inima si incep sa ma simt ca o zi de primavara.
Ma trezesc din amorteala mea rece si apasatoare,si incep sa simt caldura,chiar daca calea pe care merg nu este una tocmai usoara si placuta.
Dar,daca Dumnezeu nu ar ingadui sa merg pe calea asta,sunt incredintata ca mi-ar inchide orice usa.
Sunt recunoscatoare pentru orice usa inchisa,si deschisa.
                 :::Toate la timpul lor:::

Cand viata ia intorsaturi drastice,trebuie sa raman ferma pe pozitie si sa lupt pentru adevar si pentru blandete.
Dumnezeu ramane pe pozitie chiar daca lumea intreaga se zguduie si se clatina,si oricum, "nu este nimic nou sub soare".


Cititorule,imbraca-te cu armura Duhului Sfant si ia-ti coiful mantuirii,si du-te in lume si apara adevarul si dragostea.

  Gandul meu pentru astazi:

Fii credincios si invata sa proclami cu voce tare ~adevarul~


                      Love.Love.Love.
                             e.


Listen to this and take a moment to relax <3


http://www.youtube.com/watch?v=uSC-EAqrhT4&feature=related 

2 comments:

  1. You are so right here!

    ReplyDelete
  2. thank you.I started with the thought that nobody will read my blog.But,I'm encouraged to keep writing.

    ReplyDelete